Els sabors de l´oli, l´or líquid de la Plana. Santa Bàrbara. 20 i 27 de novembre, 11 i 18 de desembre, 15, 22 i 29 de gener, 5 de febrerMuseu de les Terres de l´EbreObrim el Museu. Tornem a viure la culturaObrim el Museu. Entrada gratuïta

anterior gener 2022 següent

• inici

• Sol·licitud d'informació

Inscripció a XVIII Jornades d’Etnologia de les Terres de l’Ebre

A les Terres de l’Ebre, la construcció naval de tota mena d’embarcacions, la navegació fluvial per l’Ebre, la navegació a la Mar de l’Ebre i més enllà, i la pesca fluvial i marítima, són elements històrics i culturals, materials i immaterials, d’arrels històriques antiquíssimes, que encara avui formen part del present històric i etnogràfic de la seva població.

Tot i que han desaparegut ja alguns dels seus trets més divulgats i reconeguts arreu, aspectes com ara la navegació per l’Ebre amb rais, muletes i llaguts, que van caracteritzar la vida al riu en èpoques passades, o la pesca tradicional al bolig o el rossegall i a l’almadrava; continuen personalitzant el territori, i sent encara elements destacats de la seva identitat popular.

Aquesta XVIII edició de la Jornada d’Etnologia de les Terres de l’Ebre està dedicada al món mariner, en un sentit ampli. Té per objectiu difondre els coneixements tècnics, les pràctiques professionals i les formes de vida, tant tradicionals com actuals, que més estretament es relacionen amb la construcció de bastiments, la navegació i la pesca, tant marítimes com fluvials, en aquest àmbit territorial.

Reserva per dinar:
L’organització facilitarà un llistat amb les dades dels restaurants de la població, incloent un menú de 20€ per a la Jornada. En el cas que esteu interessats en gaudir d’aquest dinar, cal que ens ho feu saber responent el correu que rebreu un cop finalitzada la inscripció.

Dia: 11/12/2021

Població: Sant Carles de la Ràpìta

Lloc: Museu de la Mar de l’Ebre (carrer Bisbe Aznar, 79)

Places disponibles: 39 de 100

* camps obligatoris

Cognoms *
Entitat (opcional)
DNI/NIE *
Codi postal *
Població *
Telèfon *
Correu *

El Consorci del Museu de les Terres de l'Ebre sol·licita als seus usuaris dades de caràcter personal: nom, cognoms, adreça, etc. per tal de poder realitzar la tramitació sol·licitada per l'usuari, complint les condicions de seguretat i confidencialitat exigides per la legislació vigent en cada cas.
Aquestes dades s'integren en els corresponents fitxers informatitzats del propi Consorci, d'acord amb la legislació o normativa vigent en cada cas.
El Consorci del Museu de les Terres de l'Ebre garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures, d'ordre tècnic i organitzatiu, que garanteixen la seguretat d'aquestes dades.
Exercici de drets d'accés, cancel·lació, rectificació o oposició, previstos a la Llei 15/99 LOPD i al reglament general de protecció de dades (RGPD) 2016/679: Consorci del Museu de les Terres de l'Ebre, carrer Gran Capità 34, Amposta 43870, Tel. 977 702 954, info@museuterresebre.cat

He llegit i accepto la política de privacitat del Museu de les Terres de l'Ebre.