17/4/2025 · Vestíbul del Museu de les Terres de l’Ebre · Amposta
Emmarcat en les festes de Setmana Santa, i dins del cicle “La primavera arriba al Museu”, el Museu de les Terres de l’Ebre ha organitzat un taller didàctic dirigit a públic infantil, per a que els més menuts de casa gaudeixin de les vacances de Pasqua fent activitats creatives.
Complementant l’exposició de papallones que es podrà visitar al vestíbul del Museu de les Terres de l’Ebre, el dijous 17 d’abril s’oferirà un taller per a construir una papallona de collage. Una activitat en què, amb la tècnica del collage, crearem un personatge fantàstic amb ales de papallona que ens representi.
L’activitat anirà conduïda per l’artista Balís Catmí, és gratuïta però requereix d’inscripció prèvia dels xiquets i xiquetes participants ja que les places són limitades a 15 participants. Activitat inclosa en el projecte del Passaport Edunauta.
Per realitzar la inscripció del xiquet o de la xiqueta, heu de complimentar el formulari que trobareu en aquest enllaç:Dia: 17/4/2025
Horari: Dijous dia 17 d’abril d’11 a 12.30 h.
Lloc: Vestíbul del Museu de les Terres de l’Ebre
Població: Amposta
Museu de les Terres de l´Ebre | C/ Gran Capità, 34 | Amposta | Tel. 977 702 954 | correu electrònic
avís legal | política de privacitat | política de cookies | panell cookies