reduir font ampliar font

CAT / ES / EN / FR

Sala d´exposicions: Les Terres de l’Ebre (prehistòria - edat mitjana)Obrim el Museu. Entrada gratuïtaCicle Ebre, Música & Patrimoni

Agenda

tipus:
anterior juliol 2025 següent
dl dm dc dj dv ds dg
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   



Concert de cambra "Casanovas i la flauta"

17/7/2025 · Vestíbul del Museu de les Terres de l’Ebre ·  

Museu de les Terres de l´Ebre : agenda : Concert de cambra "Casanovas i la flauta"

En el marc de la commemoració del 125è aniversari del naixement de Francesc Casanovas i Tallardà, el Museu de les Terres de l’Ebre acull 3 concerts especials a càrrec de l’Escola de música de La Lira Ampostina. Tres vetllades musicals que s’emmarquen en l’exposició dedicada al músic i compositor que es pot visitar al museu fins al dia 24 d’agost.

El primer concert va tenir lloc el 26 de juny i va anar a càrrec d’un quartet de vent integrat per dos clarinets, un oboè i una flauta.

El 3 de juliol, el segon concert es va centrar en la relació del mestre Casanovas amb el saxofon, des dels seus inicis a París fins al premi a millor instrumentista a Nova York, passant per la seva orquestra de Calcuta.

Aquest dijous, 17 de juliol, arribem a l’últim dels concerts amb “Casanovas i la flauta”. Un concert que serà una retrospectiva al Casanovas flautista, des dels seus inicis al Liceu, passant per l’orquestra Pau Casals, fins al seu reconeixement per part de músics com Yehudi Menhuin, Rutland Bougthon o Zubin Metha, entre d’altres.

El concert “Casanovas i la flauta” tindrà lloc aquest dijous 17 de juliol, a les 20h, al Museu de les Terres de l’Ebre. Entrada lliure.


Dia: 17/7/2025

Lloc: Vestíbul del Museu de les Terres de l’Ebre

Museu de les Terres de l´Ebre | C/ Gran Capità, 34 | Amposta | Tel. 977 702 954 | correu electrònic
avís legal | política de privacitat | política de cookies | panell cookies