13/3/2026 · Sala d’acte sdel Museu de les Terres de l’Ebre · Amposta
El proper divendres dia 13 de març, a les 19h, el Museu de les TE acollirà la presentació del Joc Camàlics, creat per Rafel Duran Pino i Gil Duran Curto, en el marc de la XVIII Festa del Mercat a la Plaça d’Amposta.
Es tracta d’un joc de taula inspirat amb la tradició del territori, concretament amb la figura dels camàlics. Quan les feines a l’entorn del cultiu de l’arròs eren bàsicament manuals, el camàlics pesaven i ensacaven l’arròs segat, cosien els sacs i els transportaven al coll, un a un, fins a les eres, els magatzems, els molins, els vaixells, els vagons de tren, els carros, i més tard els camions.
Els assistents podran descobrir un joc en què l’objectiu és aconseguir 15 sacs d’arròs per guanyar la partida.Dia: 13/3/2026
Horari: Divendres 13 de març a les 19 h.
Lloc: Sala d’acte sdel Museu de les Terres de l’Ebre
Població: Amposta
Museu de les Terres de l´Ebre | C/ Gran Capità, 34 | Amposta | Tel. 977 702 954 | correu electrònic
avís legal | política de privacitat | política de cookies | panell cookies