anterior octubre 2018 següent

Avís legal i informació general

Aquest és el web del Consorci del Museu de les Terres de l’Ebre, en endavant "Museu de les Terres de l’Ebre"

Aquest lloc web sol·licita dades de caràcter personal: nom i cognoms, adreça, telèfon, correu electrònic, etc. per a poder-nos posar en contacte després d’una petició d’informació o reserva per part del propi usuari. El Museu de les Terres de l’Ebre garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es demanen, així com la implementació de mesures de tipus tècnic i organitzatiu que asseguren la seguretat d’aquestes dades. D’acord amb la Llei 15/1999, de Protecció de Dades de Caràcter Personal (LOPD), l’usuari té el dret de cancel·lació, recetificació o oposició sobre les seves dades.

Per tal de reproduir els continguts d’aquest web, dels que Museu de les Terres de l’Ebre en tingui l’autoria, caldrà sol·licitar prèviament el permís corresponent al Museu de les Terres de l’Ebre indicant els motius. Està prohibit l’ús dels continguts que siguin propietat del Museu de les Terres de l’Ebre per a finalitats o mitjans publicitaris, promocionals i/o comercials.

Al web poden aparèixer enllaços a altres webs dels que el Museu de les Terres de l’Ebre no es responsabilitza del contingut ni de les polítiques de privacitat d’aquests. El Museu de les Terres de l’Ebre no serà responsable de danys, costos, pèrdues i imprevistos que puguin produir-se per accedir a aquest web.

Museu de les Terres de l’Ebre
c/ Gran Capità, 34
43870 Amposta