anterior novembre 2018 següent

Programa Museu inclusiu. Un museu per a tots

Museu de les Terres de l´Ebre :  : Programa Museu inclusiu. Un museu per a tots

Un museu és un espai de coneixement, d’interacció i comunicació al servei de tota la societat, sense excepcions. El Consorci del Museu de les Terres de l’Ebre, des de fa anys, treballa per afavorir la cohesió social i combatre l’exclusió i la discriminació, realitzant activitats i programes adaptats a les necessitats d’alguns dels col·lectius socialment més vulnerables.

Atenent a aquesta voluntat d’esdevenir un espai integrador, obert a tothom, que elimina les barreres d’accessibilitat, el Consorci del Museu de les Terres de l’Ebre impulsa el programa ‘Museu inclusiu. Un museu per a tots’ amb diverses entitats sociosanitàries del territori i els ajuntaments que formen part del Consorci. En concret, més de catorze entitats de sis municipis diferents es beneficien d’aquestes activitats.

Programes

Entitats participants