Obrim el Museu. Tornem a viure la culturaObrim el Museu. Entrada gratuïtaObrim el Museu. Exposició prorrogada

anterior juliol 2020 següent

La Junta del Consorci aprova el programa d’activitats de l’any 2020

També s’informa favorablement de convenis amb el Departament de Cultura i els ajuntaments

Museu de les Terres de l´Ebre :  : La Junta del Consorci aprova el programa d’activitats de l’any 2020

La Junta del Consorci del Museu de les Terres de l’Ebre en la reunió celebrada el dimarts dia 25 de febrer ha aprovat el programa anual d’activitats. Dins del programa d’activitats aprovat per a aquest any 2020 destaca la gestió de 8 equipaments patrimonials vinculats al Consorci, la realització de 45 activitats públiques, 20 activiatts tècniques o 25 activitats vinculades a col·leccions. El Consorci del Museu participarà en 9 xarxes, i realitzarà entre altres activitats, 2 projectes museístics, 2 publicacions,  i desenvoluparà 13 accions vinculades a l’Observatori del patrimoni Etnològic i Immaterial i 10 programes en el marc del pla de treball del Servei d’Atenció als Museus (SAM).

També s’ha informat favorablement de diferents convenis entre els que s’inclouen el del Servei d’Atenció als Museus amb el Departament de Cultura, el de la 2a fase de documentació de la Col·leció de Josep Antoni Valls amb l’ajuntament de Santa Bàrbara o el de cessió de fotografies a l’editorial Efados per a una publicació de Sant carles de la Ràpita.

Altres acords que es van tractar són les aprovacions d’addendes de convenis d’obertura de centres vinculats al Consorci amb els ajuntaments de Sant Carles de la Ràpita, Santa Bàrbara i Alcanar, o l’aprovació de  l’adhesió a l’Asoociació catalana de Municipis per a l’adquisició de diferents serveis com equips d’impressió i multifunció o diverses assegurances.

En la reunió també s’han efectuat els rendiments de comptes i altres informes d’intervenció vinculats a l’execució del pressupost.